Autor Wiadomość
Barbara88
PostWysłany: Wto 0:32, 02 Sie 2016   Temat postu:

My mamy kserokopiarkę w firmie i nie wyobrażam sobie pracy bez niej. Chociaż faktycznie urzadzenia wielofunkcyjne też się sprawdzają. Najgorszej jest wtopić w same drukarki.
Buziak77
PostWysłany: Pon 19:05, 18 Lip 2016   Temat postu:

Nie wiem po co dzierżawić kserokopiarki. Jesli już ma się firmę to wypada kupić po prostu jakąś do firmy. To nie kosztuje znowu aż tak strasznie drogo.
Gość
PostWysłany: Śro 8:16, 01 Cze 2016   Temat postu:

Najlepiej kupić urządzenie wielofunkcyjne
rafalwaa123
PostWysłany: Śro 23:28, 11 Maj 2016   Temat postu:

pewnie tak, w sumie niedawno kupowalem ale tylko urzadzenie wielofunkcyjne
kwazar77
PostWysłany: Pon 19:20, 09 Maj 2016   Temat postu:

Mi się wydaje, że nie bardzo, w dzisiejszych czasach taka kserokopiarka nie jest droga, a można i kupić jakieś lepsze urządzenie wielofunkcyjne.
luka6as
PostWysłany: Nie 19:15, 08 Maj 2016   Temat postu: kserokopiarka

Macie kserokopiarki w biurze? Właśnie przeczytałem ciekawy artykuł o warunkach pracy, możecie sobie przeczytać tutaj - http://www.meteoprog.pl/pl/news/55245/ i było tam też o sprzęcie biurowym, a zainteresował mnie temat taki jak dzierżawa kserokopiarki Myślicie że to ma sens?

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group